zondag 10 februari 2013

De verhalenark en het Quintusbos

Snijdend koud was het zondag 10 februari, maar tevens ook erg mooi buiten. Een dunne witte laken van sneeuw bedekte het Noorden van het land. Tijd om 'smiddags naar buiten te gaan en te genieten van de zon. Samen met Monique een stuk gelopen in het Quintusbos nabij Glimmen. 


Op de terugweg naar huis, kwamen we nog langs een enorme ark: de verhalenark. Dit reusachtig gevaarte ligt in onze achtertuin, zo'n twee kilometer hemelsbreed van ons huis. Op wikipedia kun je meer over deze ark lezen: http://nl.wikipedia.org/wiki/VerhalenArk
Toch maar even de Olympus gepakt en onderstaande foto gemaakt.




1 opmerking:

  1. Wat grappig, ik zie je foto van die ark en ineens bedenk ik mij dat ik die vandaag heb gezien. Ik heb het niet bewust opgeslagen maar blijkbaar intrigeerde de vorm mij. Even opgezocht waar het ligt en inderdaad daar reden we vlakbij vanmiddag.

    Zijn jullie er wel eens binnen geweest? Is het de moeite waard om te kijken (voor volwassenen)?

    groetjes
    Danielle Rozeboom

    BeantwoordenVerwijderen