zaterdag 26 januari 2013

Het begin van een blog

That's me
Buiten sneeuwt het. Alweer! Gelukkig zijn het voorlopig de laatste stuiptrekkingen van deze koudegolf en is over een paar dagen de sneeuw verdwenen. Het is nu vier uur in de middag, zaterdag 26 januari, een uur voor het koken van de avondmaaltijd. Tijd om na te denken over het starten van een blog. Waarom? Ik houd van schrijven en ik doe genoeg dingen om ze op papier te zetten. Onder andere het schrijven van een jubileumboek voor de (mijn) tafeltennisclub Argus uit Harkstede.

Het boek moet in 2015 klaar zijn. Dat duurt nog een tijdje, maar voor je het weet is het zover. Samen met Harm Koerts en Peter Hanning ga ik dit boek maken. De voorbereidingen zijn reeds gestart en een paar verhalen zijn gemaakt. Maandelijks wordt er vergaderd om elkaar scherp te houden en te motiveren. Op deze blog de komende maanden daarover meer nieuws.

Ook mijn hobby fotografie zal hier breed uitgemeten worden. Een deel van mijn foto's kun je zien op mijn officiĆ«le site (bedrijf): www.gertbrink.com  

Veel plezier de komende tijd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten